Detaylar
Genel Kullanım, Güvenlik Önerileri
•Ürününüzün mekanizmaları ile çocuklarınızın oynamasına izin vermeyiniz. Çocuklarınızın güvenliği için, düşme yaralanma riski söz konusu olabileceğinden, ürün üzerinde oynamalarına, zıplamalarına izin vermeyiniz.
•Ürününüzü kalorifer peteği, elektrik veya katı yakıt sobası gibi ısı kaynaklarından en az 1 m uzak tutunuz.
•Ürününüzü tozlu nemli ve direkt güneş alan ortamlardan uzak tutunuz.
•Ürününüzün üzerine sıcaklığın etkisiyle zarar verebilecek malzeme ve cihazları (ütü, sıcak çaydanlık, vb.) kesinlikle koymayınız.
•Ürününüzü yer değiştirirken, yerde sürüklemeyiniz. Güvenli bir şekilde yerinden kaldırarak, bir yere temas etmeden taşıyınız veya demonte taşıyınız. Ürününüzü kasasından ve ana gövdeden tutarak taşıyınız
Bakım ve Temizlik Önerileri
Uzun süreli kullanım için doğru bakım şarttır. Silme ve temizleme işlemlerinde aşağıdaki uyarılara uyunuz.
•Ürününüz üzerine dökülen krema, ayakkabı boyası, yağ, ruj vb. kirlenmeleri geciktirmeden temizleyiniz.
•Ürününüzü halı yıkama makinesi veya sert fırça gibi ürüne zarar verecek makine ve araçlarla temizlemeyiniz, pamuklu bez kullanmayınız.
•Ürünleri yoğun su ile temizlemeyiniz.
•Alkol içerikli temizleyiciler kullanmayınız.
•Temizleme işlemine başlamadan önce ürünün üzerindeki tozu alınız. Ürünü hafif bez ile bastırmadan temizleyiniz
•Direkt güneş ışığı altında kurutmayınız.
•Ütü, fön makinası gibi cihazlar ile kurutma işlemi yapmayınız.
•Kurutma işlemini oda sıcaklığında bekleterek yapınız.
• Bazı kumaşlar tasarımları ve teknik özellikleri sebebiyle temizlikleri de çokhassasyapılmalıdır.Temizlemeişlemiiçinkullanacağınıztemizleyiciyi, kumaşın görünmeyen bir yerinde test ettikten sonra (ürün üzerinde bir sorunla karşılaşmadıysanız) kullanınız.
•Hav yüksekliği fazla olan şönil , alkantra , flok kumaşlarda kullanımdan dolayı belirli bir süre sonra havlar bir yöne doğru yatabilir. Bu durum bakışaçısınaveaydınlanmafarkınabağlıolarakkumaşiçerisindetonfarkı
varmış izlenimi yaratabilir. Silme ve temizleme işlemlerinde aşağıda belirtilen uyarılara uyunuz.
•Temizleme işlemini özel mobilya temizleyicisi, sıvı sabun veya su ile nemlendirilmiş, uygun bir temizleme bezi ile yapınız.
•Temizleme işleminde asidik ve bazik içerikli temizleyiciler veya tiner kullanmayınız.
•Mobilyalarınızın yüzeyine dökülen sıcak veya soğuk her türlü sıvıyı hemen siliniz ve ardından kurulayınız.
•Krom-Nikel kaplı parçalar nemsiz ortamda renk değiştirmez veya paslanmaz. Bu nedenle ürünlerin temizliği, nemli bez ile yapılırsa, ardından kuru bezle silinmelidir.
•Naturel ahşap malzemelerde ağacın doğal yapısından kaynaklı renk tonu farklılıkları olabilir. Bunun sebebi ağacın yaşı, damar yapısı, yetiştiği iklim gibi etkenlerdir. Bu sebeple oluşan ton farklılıkları hata olarak aglılanmamalıdır.
•Ürüne kalıcı hasarlar verebileceği için ürün yüzeyine çıkartma, etiket ve/veya poster yapıştırılmamalıdır.
•Cam yüzeyli ürünlerin camlı bölmeleri yavaş ve dikkatli bir şekilde açılıp kapanmalıdır.
•Deri kaplı ürünlerde, açma, yırtılma olmaması için birleşim yerlerinden zorlamayınız. Deri kaplı ürünleri kesici, delici maddeler ile temas ettirmeyiniz.
Bakım ve Temizlik Önerileri
Firmamız tarafından verilen garanti, ürünün kullanım bilgileri kılavuzunda belirtilen şartların dışında kullanılmasında doğacak problemlerin giderilmesini kapsamadığı gibi aşağıda belirtilen durumlarda garanti dışıdır.
•Yetkili personel tarafından kullanma hatası sebebiyle meydana geldiği tespit edilen hasar ve arızalar.
•Ürünün müşteriye tesliminden sonraki, yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar.
•Yangın, sel, vb. doğal afetler sonucu oluşan hasar ve arızalar
•Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından
kaynaklanan arızalar.
•Montaj hatalarından kaynaklanan hasar ve arızalar.
Yukarıda belirtilen sebeplerle oluşacak arızaların giderilmesi ücret
karşılığında yapılır.
Ürününüzün üzerindeki etiketleri sökmeyiniz. Çünkü etiket üzerindeki bilgiler
üretici firmadan talep edeceğiniz garanti hizmetinin geçerliliği için gereklidir.
Faturanızı veya kopyasını saklayınız.
Ürününüz ile ilgili bir sorun olduğunda servisimiz bu bilgileri baz alacaktır.
Garanti Şartları
1. Garanti süresi, ürün teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2.Ürünün bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi
kapsamındadır.
3. Ürünün garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen
süre garanti süresine eklenir. Ürünün tamir süresi 20 iş gününü geçemez.
Bu süre ürüne ilişkin arızanın servis istasyonuna , servis istasyonunun
olmaması durumunda, ürünün satıcısı, bayisi, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı
veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar.
Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, fax, e-posta, iadeli taahhütlü mektup
veya bir benzeri yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde
ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Ürünün arızasının giderilememesi halinde,
imalatçı-üretici veya ithalatçı; ürünün tamiri tamamlanıncaya kadar
beklemek zorundadır.
4. Ürünün garantisüresi içerisinde malzeme ve işçilik hatalarından dolayı
arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça
bedeli ya da herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri
yapılacaktır.
5. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen ürünün;
a. Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti
süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya
imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi
içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların üründen
yararlanmamayı sürekli kılması.
b. Tamiri için gereken azami süresinin aşılması.
c. Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun olmaması
durumunda, ürün satıcısı, bayisi, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı
veya imalatçısı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın
tamirinin mümkün bulunmadığı belirlenmesi, durumlarında tüketici
ürünün ücretsiz değiştirilmesini, ayıp oranda bedel
indirimi talep edebilir.
6. Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanmasından
kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
7. Garanti belgesi ile ilgili çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir
Henüz yorum yok.